Tuesday 10 May 2011

~hIdUp dI hAnTuI pErAsAaN cInTa~

Hurmm,
Setelah sekian lama aku tertutup utk perempuan,hanya untuk Khairunisa akhir nya sudah terbuka sendiri,walaupn dah terbuka tetapi masih tidak dapt memilih dan membuat pilihan dengan tepat, ini kerana aku terikat dgn ibu ku.

Terasa nak bina Keluarga ku sendiri dgn seorang wanita yang bergelar isteri, namun hati masih was-was dan belum yakin akan tanggung jawab yang bakal di pertanggungkan. Aku masih ragu2 dengan pilihan dan isi hati si dia,seorang yang kekadang sekian lama meyepi datang balik kerana terlalu mengejarkan kejaya dunia,lagi seorang sentiasa menghubungi dan ceria.


Aku di persimpangan untuk cuba mendekati yang mane satu aku pn Konfius,sama si dia yg kekadang menyepi or si dia yang sentiasa berhubung? tapi nak ikotkan hati aku,mmg aku pilih yg jarang berhubung coz aku suka watak dia yang tidak mendedah aurat,tapi si dia cam aggap aku tak lebih dari sorang kwn,sbb tgk gaya mmg tak layak utk aku, yang si dia yang selalu conct aku ni free hair dah umor lebih jauh tua dari aku 3 tahun,tapi aku tak kisah masalh umo,cuma kkdg dia ni terlalu mesra membuatku cemburu...

Lagi satu sifat buruk aku,aku tak suka persaingan dalam soal hati ni,kalo ade persaingan dgn automatik aku akan mengalah dan mengundur diri sebab aku rasa ade kelemahan dalam diri aku nie...memang terang kelemahan dalam diri aku dalam bab hati dan perasaan nie...kecuali si dia sudah menyukai aku,aku akan pertahan habis-habisan.

No comments:

Post a Comment